Szakmai fórum mezőgazdasági gépész, géptechnikus és gépjavító szakos középiskolásoknak

Három termékkörben is elismerték a CO-OP Hungary Zrt. teljesítményét2018-10-19

Érték és Minőség Nagydíjjal jutalmazták a Coop sajátmárkás termékeit három termékkörben is; így elismerték a Coop száraztésztát, a szalámi mixet továbbá az egészségügyi és higiéniai papírárukat – közölte a CO-OP Hungary Zrt. az elismerések átadását követően a sajtóval.

 

Arról tájékoztatott a cég, hogy az idén először meghirdetett pályázaton a Coop üzletlánc közkedvelt Coop „Jót jó áron” sajátmárkás termékei már az első alkalommal három termékkörben is kiérdemelték a védjegyet. Így a szóban forgó jelölést a Gyermelyi Zrt. által gyártott Coop négytojásos szarvacska és spagetti tészta valamint a Pick Szeged Zrt. által gyártott Coop szeletelt szalámi mix továbbá a Vajda-Papír Kft. által előállított Coop higiéniai és egészségügyi papírtermékei is megkapták.

Az Érték és Minőség Nagydíj (ÉMIN) kitüntető címmel és tanúsító védjeggyel azoknak a gazdasági szervezeteknek a tevékenységét, munkáját ismerik el és díjazzák, amelyek bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt. A bírálók kiemelt fontosságot tulajdonítanak a jó minőségű áruk előállításának illetve szolgáltatások nyújtásának. A pályázaton a Kárpát-régióban gyártott, fogalmazott áruk, árucsaládok illetve szolgáltatások nyerhetik el a kitüntető címet és a védjegy viselésének jogát.  Az ÉMIN díjakat a Magyar Gazdaság Ünnepén az Országház felsőházi termében adták át.

Az ÉMIN pályázat díjkiosztó ünnepségével egy időben tartották meg az Érték és Minőség Nagydíj védjegyet viselő Coop Rallyt, amely szakmai programot 13. alkalommal rendeztek meg. A szakmai túra állomásai között volt a Gyermelyi Zrt. és a Vajda-Papír Kft. is. Ezért a Coop Rallyn a gyártó cégek vezetői számára átnyújtották a Coop sajátmárkás termékeit elismerő ÉMIN kitüntető cím másodpéldányát.

Tóth Géza, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója elmondta: a Coop stratégiai kérdésnek tartja, hogy az európai trendeknek megfelelően jelentős számú márkatermékkel legyen jelen a piacon – ez jelenleg mintegy 1000 féle árut jelent -, hogy így is vonzó alternatívát nyújtson a vásárlóknak. Kiss Károlyné, az Érték és Minőség Nagydíj pályázat ügyvezető igazgatója azt emelte ki, hogy a Coop tevékenysége példaértékű ezen a területen, és sokan tanulhatnának az üzletlánc üzleti filozófiájából.